Regulamin obiektu
Apartamenty Villa Nova
Właścicielem obiektu APARTAMENTY VILLA NOVA jest firma PRISTON MACIEJ MATULEWICZ z adresem siedziby ul. Metalowa 3, 10-603 Olsztyn, NIP: 739-339-68-42, REGON: 280561980
Dokonując rezerwacji poprzez stronę www.eapartamenty.olsztyn.pl, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy. Ponadto informujemy, że w dniu 25 maja 2018r. zaczęły obowiązywać przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony danych osobowych, znane powszechnie jako RODO. Firma PRISTON Maciej Matulewicz od początku dokłada wszelkich starań, aby chronić Państwa dane osobowe. Realizacja wymogów Rozporządzenia naturalnie wpisuje się w naszą politykę prywatności.
Warunki realizacji Usługi:
- Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu wpłaty zaliczki w wysokości 50% kwoty należnej za cały pobyt.
- Pozostałą część należności za pobyt (tj. 50% kwoty pobytu) można zapłacić przelewem (potwierdzenie wykonania przelewu należy okazać przy zameldowaniu) lub na miejscu gotówką w dniu zameldowania.
- Zapłaty za usługę można dokonać na numer konta: MBANK 60114020040000330282192894 za pośrednictwem przelewy tradycyjnego, lub szybkich płatności Paynow.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A. - Wynajmujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty zapłaty zaliczki bez podania przyczyny. W takim przypadku Apartament nie zwróci Gościowi wpłaconego zadatku, możliwa jest zmiana terminu rezerwacji ( w zależności od dostępności ).
- Odstąpienie od Umowy winno nastąpić na piśmie (na adres do doręczeń Apartamentów, lub w formie mailowej na adres: recepcja@eapartamenty.olsztyn.pl
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku, gdy Gość odstąpi od Umowy na mniej niż 7 dni przed rozpoczęciem 1 doby hotelowej przewidzianego pobytu lub nie stawi się w Apartamentach w zaplanowanym dniu przyjazdu, wówczas Zadatek nie podlega zwrotowi, a rezerwacja jest anulowana. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu (za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w pkt. powyżej).
Reklamacje
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
- Właściciel Apartamentów ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
a) pisemnie na adres do doręczeń Hotelu,
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: recepcja@eapartamenty.olsztyn.pl - Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji
- Właściciel ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Pensjonat udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.
Obsługa płatności
Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
Pozostałe zasady wynajmu
- Doba zaczyna się o godz. 16:00 i kończy o godz. 11.00 ostatniego dnia pobytu.
- Dom jest wynajmowany na doby zgodnie z wcześniej ustaloną rezerwacją.
- Zakwaterowanie i wykwaterowanie odbywa się w obecności właścicieli lub osoby upoważnionej poprzez okazanie dokumentów potwierdzających tożsamość oraz wypełnienie karty meldunkowej.
- Rezerwacji apartamentu Klient może dokonywać on-line na stronie www.eapartamenty.olsztyn.pl
- Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu wpłaty zaliczki w wysokości 50% kwoty należnej za cały pobyt.
- Pozostałą część należności za pobyt (tj. 50% kwoty pobytu) można zapłacić przelewem(potwierdzenie wykonania przelewu należy okazać przy zameldowaniu) lub na miejscu gotówką w dniu zameldowania.
- Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu.
- Opłata klimatyczna jest wliczona w cenę apartamentu.
- Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Klienta apartament nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.
- Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), Apartamenty Villa Nova uprawnione są do potrącenia wpłaconej zaliczki.
- Do 14 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bez kosztowej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentów.
- Jeśli Klient odstępuje od umowy z własnej winy ponosi całkowity koszt rezerwacji.
- Zmiana rezerwacji przez Apartamenty Villa Nova jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Apartamenty Villa Nova mają obowiązek zaproponować inny termin Klientowi, a gdy Klient nie wyraża na to zgody odstąpić od umowy zwracając Klientowi wpłaconą zaliczkę (anulacja rezerwacji).
- Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu.
- Na terenie obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice.
- W obiekcie nie akceptujemy zwierząt.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano.
- Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone na terenie obiektu i w apartamentach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak i ich utratę.
- W przypadku powstania szkody podczas pobytu Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
- Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe z ich winy. Goście proszeni są o niezwłoczne zawiadomienie właścicieli o szkodach. Wycena szkody należy do właściciela. Szkody do których zobowiązuje się najemca obejmują faktyczne straty oraz utracone zyski.
- Przebywanie w domu innych Gości niż w karcie meldunkowej jest zabronione.
- Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona, jako maksymalna na stronie internetowej bądź w formularzu rezerwacyjnym.
- W przypadku naruszenia zasad określonych w punkcie 20, Zarządca jest uprawniony do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej.
- Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody bądź też o jej stwierdzeniu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach.
- Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych – zabrania się organizowania imprez w obiekcie.
- W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
- Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu kluczy. Do obowiązków Klienta należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
- Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
- Dokonanie rezerwacji jest równoważne z akceptacją regulaminu.
Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie!